CONSILIERE SI STAGII DE PREGATIRE PRACTICA PENTRU O CARIERA DE SUCCES IN COMUNICARE

Acest site este co-finantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013

Prezentare


Mercury360 Communications impreuna cu SNSPA si Dynamic HR deruleaza in perioada mai 2014 - septembrie 2015 un proiect finantat din fonduri europene dedicat studentilor la comunicare.

In cadrul proiectului ”Consiliere si stagii de pregatire practica pentru o cariera de succes in comunicare” studentii vor beneficia de un program complex de pregatire profesionala: consiliere si orientare in cariera urmata de stagii de practica 360 in cadrul agentiei Mercury360 Communications, agentie de consultanta de marketing si comunicare.

Proiectul reprezinta o oportunitate datorita faptului ca pe langa sesiunile de consiliere si orientare profesionala sustinute de experti in ego-marketing si psihologie desfasurate in cadrul SNSPA, studentii vor experimenta viata intr-o agentie de publicitate ce ofera servicii integrate de comunicare.

Acestia au posibilitatea sa invete si sa lucreze timp de cateva zile in fiecare dintre cele mai importante departamente ale firmei.


Componenta de informare – derularea unei campanii de informare prin care se vor promova oportunitatile oferite in vederea facilitarii tranzitiei de la scoala la viata activa;

Componenta de consiliere si orientare profesionala – organizarea unor sesiuni de consiliere in ego-marketing si realizarea de teste psihlogice on-line interpretate ulterior de consilieri avizati;

Componenta de pregatire practica – vizeaza corelarea sistemului de educatie cu dinamica pietei muncii. Mercury360 va organiza stagii de practica pentru 160 studenti.

Obiective


Obiectivul general al proiectului consta in dezvoltarea aptitudinilor de munca ale studentilor aflati in tranzitie de la scoala la viata activa si imbunatatirea insertiei acestora pe piata muncii prin oferirea unui set de instrumente de natura sa-i ajute pe termen lung in procesul de integrare profesionala.

Obiectiv specific 1: Informarea studentilor cu privire la oportunitatile oferite de serviciile de consiliere si orientare, precum si cu privire la programele de invatare la locul de munca in sprijinul tranzitiei de la scoala la viata activa.

Obiectiv specific 2: Furnizarea serviciilor de consiliere si orientare profesionala in randul a 500 de studenti prin organizarea unei caravane de orientare si consiliere in planificarea carierei.

Obiectiv specific 3: Promovarea si dezvoltarea parteneriatelor in randul universitatilor si intreprinderilor prin organizarea a 8 stagii de pregatire practica pentru 160 de studenti pe o perioada de 8 luni.

Grup tinta & Rezultate:


Grup tinta:
Studentii interesati sa isi construiasca o experienta profesionala potrivita studiilor:

  • 500 de studenti de la comunicare din SNSPA - participanti la sesiuni de orientare si consiliere profesionala;
  • 160 de studenti de la comunicare din SNSPA (selectati din cei 500) – participanti la stagii de pregatire practica.
 

Rezultate:
Numarul de sudenti sprijiniti in tranzitia de la scoala la viata activa: 160;
Numarul beneficiarilor serviciilor de consiliere in cariera: 500.